حل مشکل افت سرعت VPN

اینترنت یک شبکه کامپیوتری عظیم است که به معنای واقعی کلمه از میلیونها بخش در حال کار کردند ساخته شده است. مقالات زیادی در مورد نحوه کار اینترنت وجود دارد. اصطلاخ متداول فن آوری “جعبه سیاه” است، اگرچه من ترجیح می دهم اصطلاح جعبه جادو را بکار ببرم.

Resolve_Tech_Issues_That_Slow_Down_VPN

به خاطر داشته باشید که VPN خرید شده یا کریو خرید شده یک بخش از میلیونها قسمت در حال کار کردن است که قبلا ذکر شد. VPN شما باید باید دیگر فن آوری هایی که استفاده می کنید مرتبط شود برای اینکه به شما تجربه یک مرور امن و دلچسب را بدهد.

یکی از اصلی ترین شکایات در برابر VPN و کریو کاهش سرعت اینترنت است. کاهش سرعت اینترنت در حال استفاده از VPN می تواند به علت فاکتورهای متفاوتی ، از جمله مشکل با خود VPN باشد. گاهی اوقات فاکتورهای متعدد با هم کار می کنند تا سرعت اینترنت شما را کاهش دهند. برخی خارج از کنترل شما هستند، دراینجا کاری نمی شود کرد اما منتظر بمانید تا خودشان حل شوند. اما برخی از مشکلات آزار دهنده تکنولوژی که می توانند سرعت VPN یا کریو را کاهش دهند به آسانی قابل حل هستند.

4 مشکل تکنولوژی آزار دهنده که می تواند سرعت VPN شما را کاهش دهد

سرور VPN کریو خیلی دور است

تا بحال این شایعترین علت کاهش سرعت VPN بوده است. به این معنی که سرور VPN که شما به آن اتصال دارید به طور جغرافیای بسیار دورتر از مکان واقعی شما است. به عنوان مثال، اگر من در ایلات متحده هستم و به یک سرور در استرالیا متصل شده ام، در حال استفاده از اینترنت از طریق یک کامپیوتر به معنای واقعی کلمه در سمت دیگر سیاره هستم. هزاران مکان بین من و استرالیا وجود دارد که ازدحام ترافیک می تواند سرعت اینترنت را کاهش دهد. راه حل آن انتخاب سروری است که به طور فیزیکی به ما نزدیکتر است. هر چند برخی اوقات، شما نیاز دارید که از سروری در موقعیت مکانی از راه دور استفاده کنید برای اینکه مطالب خاصی که به طور جغرافیای محدود شده اند را دور بزنید. به همین دلیل یک ایده خوب این است که از VPN استفاده کنید که سرورهای متفاوتی در مکان مختلفی دارد.

شما در حال استفاده از WIFI عمومی هستید

از قضا، WIFI عمومی اغلب می تواند به سرعت اینترنت شما به علت وجود کاربران همزمان دیگر آسیب بزند. برخی اوقات شما نمی توانید کاری انجام دهید تا این مشکل را حل کنید به جز اینکه به یک شبکه WIFI متفاوت تعویض کنید. اگر این ممکن نیست، اتصال به شبکه WIFI را قطع کنید و سپس مجددا متصل شوید. گاهی اوقات این مشکل را حل می کند. اطمینان حاصل کنید که از نزدیکترین سرور ممکن استفاده می کنید هنگامیکه روی WIFI عمومی هستید.

تنظیمات آنتی ویروس یا فایروال به درستی پیکر بندی نشده اند

نرم افزار آنتی ویروس و فایروال می تواند سرعت VPN کریو را کاهش دهد. اگر شما به تازگی تنظیمات در این نوع از نرم افزارها را تغییر داده اید، به طور موقت آنها را غیر فعال کنید تا ببینید سرعت اتصال شما بهبود میابد. نرم افزار فایروال گاهی VPN را کاملا مسدود می کند.

کامپیوتر شما خیلی کند است

رمزگذاری VPN به طور کلی نیاز به قدرت پردازش قابل توجهی دارد. یک دلیل ممکن برای کاهش سرعت VPN شما بخاطر این است که کامپیوتر شما منابعی برای نگه داری آنها ندارد. این به ویژه زمانی اتفاق می افتد که یک ویدئو بر روی VPN در جریان باشد. چندین راه حل ممکن برای این مشکل وجود دارد. واضح ترین آن خرید یک کامپیوتر جدید با حافظه بیشتر (RAM) و واحد پردازش مرکزی سریعتر (CPU) است.  با این حال، این کار معمولا نیاز نیست، برای اینکه شما معمولا می توانید سرعت را با مرتب سازی هارد درایو خود، پاک کردن حافظه پنهان مرورگر خود، حذف ویروس ها و بد افزارها و حذف نرم افزارهای بی استفاده در دستگاه خود بالا ببرید.

حتی اگر VPN یک لایه دیگر از پیچیدگی به اینترنت اضافه کند، من فکر می کنم که ارزش استفاده از آن را دارد. بیشتر مشکلاتی که باعث کاهش سرعت VPN می شوند به آسانی قابل حل شدن اند. امیدواریم این مقاله در این زمینه مفید باشد.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online