چگونه می توان سانسور اینترنت را دور زد

خرید شبکه خصوصی مجازی VPN

یک VPN و یا کریو خرید شده به عنوان قابل اعتماد ترین ابزار برای دور زدن اینترنت و لذت کامل از ناشناس ماندن در نظر گرفته شده است. VPN استفاده می شود برای اینکه ترافیک اینترنت شما را از طریق کانال های امن رمزگذاری کند و به شما گزینه اتصال به اینترنت از یک سرور که می تواند در هر نقطه از جهان واقع شده باشد را می دهد. این به شما اجازه می دهد که مکان واقعی خود را پنهان کنید و رمزگذاری به شما این اجازه را می دهد که داده های خود را از فیلترهای سانسور یا سازمان های نظارتی مخفی کنید.بنابراین VPN و کریو نیز میتواند به عنوان فیلتر شکن کار کند. این سرویس ها را از سایت parsvpn.online میتوانید خرید کنید.

bypass internet censorship

استفاده از سرور پروکسی

تعداد زیادی سرورهای پروکسی دارای هزینه اشتراک و رایگان وجود دارند که به شما اجازه می دهند آدرس IP را تغییر دهید و مکان واقعی خود را مخفی کنید. درحالیکه به عنوان اساسی ترین ابزار برای دور زدن سانسور اینترنت در نظر گرفته می شود، با استفاده از سرور پروکسی به طور کامل ناشناس ماندن آنلاین شما تضمین نمی شود. سرورهای پروکسی فاقد هر نوع رمزگذاری هستند و ISP شما می تواند داده های مرور وب شما را ببیند مگر اینکه از یک سرور پروکسی دیگر دارای ابزار رمزگذاری استفاده کنید. این به شدت سرعت مرور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و همچنین می تواند منجر به خرابی شدید شود. سرویس های VPN سودمندتر و قابل اعتماد تر ار سرورهای پروکسی رایگان هستند، اما اگر تنها می خواهید سانسور اینترنت را دور بزنید شما می توانید از سرورهای پروکسی استفاده کنید.

 

استفاده از SSH Tunnel یا رمزگذاری HTTPS

بخش های اضافی مرورگرهای رایگانی مانند HTTPs Everywhere ها وجود دارند که به شما اجازه می دهند که تنها با استفاده از مرورگر خود از طریق یک اتصال رمزگذاری شده به مرور وب بپردازید. همچنین شما می توانید از یک تونل SSH بوسیله تونلینگ ترافیک  از طریق یک سرور امن استفاده کنید. با این حال، تونلینگ SSH عمدتا به عنوان یک گزینه پرداختی در دسترس است، مگر اینکه شما به یک سرور SSH از راه دور رایگان دسترسی داشته باشید. ابزارهای رمزگذاری مانند HTTPs Everywhere تا حد زیادی در مزایا محدود شده است، مانند ابزارهایی که با وبسایتهای خاص خوب کار نخواهند کرد. بنابراین، یک VPN مفهوم بیشتری برای دور زدن  سانسور اینترنت ایجاد خواهند کرد.

استفاده از DNS Server

استفاده از DNS Server یا smartDNS برای کشورهایی که فیلترینگ DNS  و تغییر مسیر را به عنوان ابزار اصلی سانسور اتخاد کرده اند مفید می باشد. SmartDNS همچنین اجازه جریان بهتر بدون مشکلات حائل را می دهد. بنابراین، یک سرور DNS یک گزینه ارجح تر برای رفع محدودیت وبسایت های رسانه مانند Netflix، BBC، iPlayer، YouTube و دیگر کانال های ویدئویی آنلاین می باشد. چندین کمپانی VPN طیف گسترده ای از گزینه های DNS که نسبتا ارزان اند و به راحتی در دسترس هستند را ارائه داده اند.

استفاده از Tor

یک گزینه رایگان جایگزین VPN است و به شما اجازه می دهد که به صورت ناشناس به مرور وب بپردازید. همچنین Tor توسط NSA به عنوان یکی از مشکلترین ابزار در شکستن رمز گذاری گزارش شده است. NSA گزارش کرده است که Tor “پادشاه امنیت بالا ، تاخیر کم اینترنت” است. با این حال، با توجه به ماهیت باز Tor برای ارتباطات اینترنتی حساس مانند کارهای بانکی آنلاین، خرید آنلاین یا اتصال به محل کار امن مناسب نیست. اگر رمزگذاری و حفظ حریم خصوصی اولویت اصلی شما است، شما باید همیشه از VPN استفاده کنید.

خرید VPN خرید کریو parsvpn.online